Więc tak. Mam w planach założenia gildii Asasynów, mocno wzorowanych na tych, z Gothica 3.
To może teraz takie główne informacje:
-Wyznanie: Beliar. "Bogactwo dla nas, chwała dla Beliara" Będą przywiązywać dużą wagę do wyznawania Beliara, lecz bez totalnego fanatyzmu, jak miałoby to miejsce u nekromantów.
-Miejsce pobytu: Obóz bandytów z Single Playera, w miejscu gdzie był Dexter. Do tego dopisuje prośbę skasowania / przeniesienia klasy 'Bandyta', plus zmienienia im pancerza - Dlaczego. A dlatego, że chciałbym owy pancerz wykorzystać w swojej gildii, poza tym, ten pancerz ma więcej armoru niż lekki pancerz gildii najemników, a bandyta to przecież cywil.
-Sposoby działania: Ich głównym celem będzie rozszerzanie kultury Asasynów / Ogólnie kultury Varantu. Rozsławianie Beliara, jak i ogólne mówienie o zbiorze Asasynów.
-Sposoby zarobku: Główny zarobek będzie pochodził z handlu bagiennym zielelem, gdyż w planach mam założenie - tak jak w Lago - małej plantacji bagiennego ziela, gdzieś na uboczu. Drugim sposobem będzie porywanie ludzi (Będzie od tego specjalny oddział) ogarniętych, którzy będą w stanie odegrać pojmanie i granie niewolnikiem do momentu ucieczki / wykupienia przez kogoś. Mam zamiar odgrywać to tak, że niewolnicy będą pracować dla nas (Sprzątanie, cięcie drewna) a w razie czego - sprzedawani.
Przejdźmy teraz do rang, przedmiotów i tak dalej:
1.Czarni magowie (Lider, grupa najbardziej zaufanych mu ludzi. Każdy "Czarny mag", który swój tytuł zawdzięcza głównie dzięki rozwinięciu duchowemu, będzie zajmował się daną dziedziną. Wojsko, pieniądze, handel niewolników itd.); - Pancerz Cor Angara - Długi łuk - Maczeta - Runa korzeń - Kradzież energii - Rój owadów - Leczenie lekkich ran - Kilka miksturek, 5 sztuk bagiennego ziela (nie łodygi!), jakieś pożywienie, strzały i takie różne przedmioty
2. Elitarni Asasyni(Zaufani wojownicy, którzy wybili się z asasynów, darzeni większym szacunkiem - Większe nagrody, trudniejsze zadania); - Ciężki pancerz bandyty - Łuk kompozytowy - Dobry długi miecz (1h) - Magiczny miecz dwuręczny (2h) - Kilka miksturek, jakieś pożywienie, strzały i takie różne przedmioty
3.Asasyni(Pełnoprawny członek 'bractwa', przeszedł "Próbę Sekrama" Został zauważony przez czarnych magów, wysunął się na przód spośród świeżaków.); - Średni pancerz bandyty - Łuk myśliwski - Dobry krótki miecz (1h) - Kostur sędziego (2h) - Kilka miksturek, jakieś pożywienie, strzały i takie różne przedmioty
4.Świeżak(Chętny do bycia asasynem. Udowodnił swoje umiejętności waleczne. Chce się wybić i zostać zauważony przez czarnych magów, by zostać wyróżniony pobytem w bractwie); - Szata Lestera - Krótki łuk - Nóż na wilki - Kilka miksturek, jakieś pożywienie, strzały i takie różne przedmioty
5.Niewolnik(Został pojmany przez łowców głów. Jest zamknięty w kopalni - klatce, głównie zajmuje się sprzątaniem i cięciem drewna. Może zostać sprzedany); - Piła - Młotek - Miotła - Szczotka - Kilof - Grabie - Jakieś pożywienie, woda, podobne rzeczy.
Tak jak wspominałem, zależy mi głównie na odwzorowaniu wszystkiego z Gothica 3, przez co postanowiłem dodać "Próbę Sekrama" - "Próba Zubena" jak i niewolników.
Chciałbym też dodać prośbę - jeśliby organizacja została zaakceptowana - Dodania kilku rzeczy w WB. Mianowicie: - Kilka namiotów tam na górze, w obozie Dextera, w okolicach ogniska (W miarę możliwości, kilka łóżek w środku - im więcej tym lepiej, lecz nie przesadnie - Łóżka są ważne!) - Chram Beliara przy jednej z wież - Zablokowanie WEWNĘTRZNEGO przycisku w kopalni, tej z kratą, jak i zablokowanie kamieniami/deskami/ścianą/czymkolwiek odnóg tej kopalni, by była możliwość pobytu tylko w tej 'kopule wejściowej' i nie było możliwości wyjścia z niej od wewnątrz (guzik) - Krzesełka dla wartowników (bo nikt nie lubi stać) w miejscach: Przy kopalni na kratę (Przy celach dla niewolników), przy kopalni tam z tyłu, która ma drzwi (Magazyn), jedno przy moście od strony obozu (warta).
Tak, to chyba tyle. W razie pytań, piszcie na dole, ja to najwyżej zedytuje bądź po prostu odpiszę.
|